– Wszystko trzeba „omodlić”, wszystko musi być na kolanach – mówi Krystyna Sobczyk z Diakonii Modlitwy Wstawienniczej działającej przy Sekretariacie ds. Nowej Ewangelizacji Archidiecezji Krakowskiej. – Nie da się inaczej – zapewnia.
Oprócz zapowiada-jących „Bliżej, Mocniej, Więcej” akcji promocyjnych – takich, jak „Budzenie Krakowa” czy kampania plakatowa „Jestem” – nieustannie trwała modlitwa za ewangeli-zację
Miłosz Kluba
Od początku w przygotowaniach do wielkiej ewangelizacji Krakowa widać było rozmach. Ponad 50 wspólnot współpracujących przy organizacji, 15 tysięcy miejsc na stadionie Cracovii, wielkoformatowe reklamy – długo by wymieniać. Z nie mniejszym zaangażowaniem przygotowywano spotkania modlitewne w intencji ewangelizacji całego miasta.
Dostępna jest część treści. Chcesz więcej?
Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.