Nowy numer 13/2024 Archiwum
  • Gość
    09.08.2017 20:26
    Cel osiągnięto - reklama. To nic, że za wszelką cenę. Powszechne niezadowolenie w internecie nic tu nie da. Wystarczy nie kupować produktów grupy Maspex. Ja tak postąpię.
    doceń 10
  • Gość
    09.08.2017 20:38
    Zyski do strat- reklama negatywna zamiana w dobry pijar .Czyli ostatnia faza jacy jesteśmy wspaniali przeprosiliśmy z przytupem
    doceń 4
  • Gość2
    09.08.2017 20:51
    Maspex ewidentnie nie panuje nad swoim marketingiem... ostatnio soczki Tymbark ponoć dorzucano w promocji do GW, a teraz ten absolutny skandal z reklamą tego świństwa energetycznego...
    Odechciało mi się totalnie zakupów towarów tej firmy. To są tak elementarne sprawy, że po prostu wstyd!
    doceń 6
  • Gość
    09.08.2017 23:46
    A reklama na Dzień Kobiet, na Dzień Matki czy na Boże Ciało to też był przypadek, niedopatrzenie?
    doceń 3
  • Gość
    10.08.2017 10:44
    Nie róbcie im dalej reklamy. Ta skrucha to jest dalszy ciąg strategii marketingowej. Najpierw robi się coś obrzydliwego, a potem wali się skruchę, w kontrze do tego świństwa i ludzie z nienawiści płynnie przechodzą w uwielbienie: "No nie są tacy źli. Potrafią przyznać się..." i inne tego typu brednie. To elementarz PR
    doceń 2
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapisane na później

Pobieranie listy