Nowy numer 13/2024 Archiwum
  • tomak
    14.11.2018 12:11
    No i znowu brak rozumu (być może zła wola też), najpierw u producenta damskiej bielizny, potem u polskiego ustawodawcy, który dotychczas nie określił odpowiednią ustawą co wolno reklamie a co nie. Nie może być tak, że biznes jest najwyższą wartością na świecie. Nie może być tak, że dla tak marnego, mało wartościowego celu jakim jest bielizna, używa się tak mocnej, dużej wartości jaką jest historyczna, wspaniała świątynia katolicka w kraju. Tutaj środek do celu jest niewspółmiernie wysoki w stosunku do wartości celu. Biznes na okrągło w ten sposób profanuje wysokie wartości nie tylko religijne, ale i ogólnie, kulturowe. I nikt na to w sposób adekwatny nie reaguje. Gdzie są nasi posłowie? Gdzie są nasi "wybitni" publicyści? To skandal, za którym, niestety, kryje się ubóstwo myślowe naszych, pożal się Boże, elit.
    doceń 1
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapisane na później

Pobieranie listy